Hello my bestys,
כמו שאתן יודעות, חודש יולי הגיע אל קיצו ואיתו הגיעו ה"בסטיס" הראשונים שלי.
לצערי, החודש האחרון לא היה רגיל ולכן לא ממש התעסקתי עם איפור ולא השקעתי כל כך הרבה בהתייפיפות, אבל בכל זאת יש כמה מוצרים שהקלו עלי את מצב הרוח ועזרו לי לא לנטוש סופית למשך החודש את כל העולם הזה שאני אוהבת-הטיפוח.
מי שמסוגלת להתאפר כמו שצריך והיא לא מוותרת על כלום אז אני מורידה בפניה את הכובע, you go girl! אבל אחרי הפעם הראשונה שכמעט הוצאתי לעצמי את העין תוך כדי שעשיתי איליינר והייתה אזעקה,מצטערת להגיד-הרמתי ידיים.

בכל מקרה.. יש כמה מוצרים שבאמת הקלו קצת את התחושה והמראה שלי.

כמו שאתן יודעות,לחמאס יש שעון מעורר משלו והוא בדרך כלל מתריע באמצע הלילה או בשעות הבוקר המוקדמות(5-6 בבוקר) ולכן השינה היא הרבה פחות מרעננת. קודם כל, את גם ככה ישנה עם עין אחת "פקוחה" וגם תוך כדי חלום על מקום מרוחק מאוד מאוד מהדרום והטילים את מוכנה לקפוץ בסערה מהמיטה בהישמע הרחש הכי קליל שיכל להתפרש כאזעקה(יתוש מתעטש יעשה את העבודה) ושנית, ההשכמות והריצות באמצע הלילה מקשות על שינה רציפה ונעימה(נסיתן לישון מיד אחרי זומבה? כמעט בלתי אפשרי). בנוסף להכל הקדימו את שעות העבודה והאריכו אותן מאחר ואנחנו ב"חירום", אז היום שלי מוקדם יותר וארוך יותר( NOT happy). בעקבות כל זה(ועוד) פניתי לחברים שיגרמו לי להיראות קצת יותר ערה ולהרגיש קצת יותר רעננה.

המוצר הראשון הוא אהוב ישן שלי. אני משתמשת בו בדרך כלל לקבע את האיפור כשאני רוצה תחושה קלילה יותר על העור וקיבוע פחות הרמטי ממקבעי איפור רגילים. מדובר על המים הטרמליים של Avene והם נועדו לרכך את העור, להרגיע אותו ולרענן, הוא עשיר בסיליקה ומתאים גם לעור רגיש ויבש(העור שלי רגיש ושמן ונשמע כאילו הוא צריך קבוצת תמיכה). אני מרססת אותו בבוקר לפני הקרם לחות והוא עוזר לי להתעורר וגם לעור שלי. הוא מעניק תחושה קרירה לעור מה שגורם לדם לזרום בקצת יותר נמרצות(גם הוא עייף) ומעניק לעור מראה חי ובריא יותר.

המוצרים הבאים הם מוצרים שעוזרים לטשטש כהות ונפיחות מתחת לעיניים כמו כן להתמודד עם פצעונים וחברים שבאו בעקבות הלחץ הנפשי. אצלי לפחות, כשאני לחוצה יוצאים לי פצעונים ועד שנפטרתי מהם בצורה כמעט מושלמת אני לא אתן לשום מלחמה להפריע לי להגיע ל 100%! בנוסף כמו שרשמתי למעלה מעייפות יש לי קצת כהות ונפיחות מתחת לעיניים שצריכים העלמה בלי איפור כי בשלב הזה אני הרמתי ידיים עד שנחזור לשיגרה(ללא חירום).
שני המוצרים הם של חברת E.L.F הראשון הוא elf eye refresher ומטרתו להוריד את הנפיחות של העין ומתחתיה וכמו כן לטשטש כהות שנוצרת מתחת לעין. הוא מכיל תה ירוק, רימון, רוזמרין, מלפפון וענבים(ועוד כמה דברים). הוא מעניק תחושה קרירה שגורמת להמרצת הדם ומעניק תחושה מרגיעה ונעימה(בנוסף לשאר). ניתן להשתמש בו מתחת לאיפור או ללא איפור, הוא שקוף לגמרי ולכן אין צורך במשהו מעליו.
המוצר הבא הוא elf zit eraser הוא מכיל בתוכו חומצה(מה שנשמע ממש מפחיד) אבל בכמות מאוד קטנה, בנוסף הוא מכיל מים ותמצית עץ תה. המוצר נועד לטיפול מקומי בפצעונים(שכבר יצאו). הוא מייבש את הפצעון ותוך כמה שעות הוא נעלם. גם הוא שקוף לגמרי וניתן להשתמש בו מתחת לאיפור וללא איפור כלל( המוצרים נרכשו דרך האתר iherb וניתן למצוא את הראשון כאן ולצערי את השני כבר לא מוכרים באתר אבל יש דברים דומים, שווה לבדוק). הם זולים(3$) אז גם לנסיון לא בזבוז מוחלט של כסף.

אחרי שטיפלנו בכל מפגעי העייפות והלחץ מגיע החבר הבא. החבר הזה הוא הקרם פנים החדש והאהוב עלי ואני שמחה שנתקלתי בו במקרה... love from first site. הקרם פנים מגיע אלינו מפריס הרחוקה באמצעות חברת לוריאל וזהו Triple active anti shine. מאחר ויש לי עור שומני האנטי שין גורם לעור שלי לא להראות מבריק במהלך היום. זה אומנם החודש השני שאני משתמשת בו אבל רק עכשיו, שהחודש אני משתמש בו ללא איפור מעל, אני באמת רואה תוצאות(ואפילו מקבלת מחמאות). חוץ מהענקת לחות לעור(משהו שהעור חייב) הוא באמת איזן את רמת החומציות והשומניות בעור שלי ומנע יציאה של חברים שלא הוזמנו. הוא עוזר ליבש פצעונים,שומר על לחות העור ומעניק מראה מט לעור.

המוצר הבא הוא מוצר שבחיים לא הייתי קונה אם לא היה לי קופון מתנה. אחת החנויות שאני תמיד מדלגת עליה בקניון היא החנות של ללין. אני מאוד אוהבת לעבור ליד ולהסניף את הריח של הסבון(ריח נקי כזה) אבל אני אף פעם לא מוצאת סיבה להיכנס פנימה והחנויות שלהם גם נראות לי ממש קרות ולא מזמינות(משהו בכל הלבן מרגיש לי קצת סיעודי). ביוני נכנסתי לפוקס הום ועל הדרך עשיתי כרטיס חבר(שכולל בתוכו את ללין) ובתמורה קיבלתי 100 שקלים מתנה לקניה בפוקס,ללין ועוד חברות. המתנה ניתנת למימוש עד חודש מיום קבלתה ולכן היה לי רק את יולי למימוש. לצערי המלחמה/מבצע נפל על החודש הזה ודי מנע ממני להסתובב בחופשיות. בעקבות הכרח הייתי בקניון והחלטתי לנצל את השובר לפני שיפוג תוקפו אז נכנסתי ללין ושם קלטו את עיני צנצנות קטנות כאלו שנראו מעניינות ואלו הם ה- Lip tint. הם מגיעים במגוון צבעים רחב אני לקחתי את השלושה שלא מכילים בתוכם נצנצים. הליפ טינט האלו הם בעצם מעין קרם שקוף עם קצת צבע בתוך צנצנת המיועדים לתת קצת צבע וברק לשפתיים והם כוללים בתוכם גם לחות. האמת צפתי שהם יהיו ממש דביקים מאחר והם נראים די כמו גלוס אבל הם ממש לא דביקים מה גם שהם גם באמת החזיקו כל היום ונתנו לחישה קלה של צבע על השפתיים. הגוון האהוב עליי הוא rose ואותו חרשתי כל החודש והצבעים הנוספים שרכשתי(או קיבלתי) הם roseberry ו- rosetta (הצבעים מצויינים מימין לשמאל כפי שרואים בתמונה).

המוצר הבא והאחרון בגיזרת הפנים הוא אולי מה שהכי הקפדתי עליו בחודש האחרון והוא העניק לי קצת שלוות נפש שלא הלכתי לאיבוד לגמרי והוא המסקרה hypnose star של לנקום (יש לי גודל מוקטן ואני שוקלת לקנות את הגודל המלא).
מסקרה באופן כללי היא משהו שכדאי לעשות כשעייפים, היא פותחת את העין ויוצרת מראה של עין יותר גדולה ועל כן גם עין יותר ערנית ובהתאם מעניקה מראה ערני יותר לפנים. המסקרה הזו ספציפית עושה הבדל דרמתי וקיצוני במראה של הריסים והעין. אני ממליצה למי שאין ריסים ארוכות לעגל לפני את הריסים אבל אני לשמחתי בורכתי וכשאני מעגלת את הריסים הן מגיעות לי לגבות.
                                                  (מימין: בלי המסקרה      משמאל: עם המסקרה)

שני החברים האחרונים הם דברים שפחות אדבר עליהם.
הראשון הוא השמן לשיער מבית שוורצקוף והוא ה- gliss hair repair 6 in 1 oil essence. אני משתמשת בו כבר חודשיים אבל מאז שצבעתי את השיער אני רואה באמת את ההבדל שהוא עושה. הוא מעניק ברק לשיער ומחליק אותו, השיער שלי נעים יותר וקטיפתי יותר(נשמע כמו קלישאה-סורי) יש לי פחות fly aways (שוונצים בעברית) והשיער שלי ארך משמעותית בחודשיים האחרונים. אני משתמש בו בעיקר אחרי חפיפה(כל לילה שני) ולעתים כאשר השיער שלי מתנהג כמו פרא שיער ויוצא מכלל שליטה(תלתלים וזה). הוא קצת יקר אבל שווה את הכסף ואני מניחה שיחזיק בערך חצי שנה( משתמשת בשתי לחיצות בכל שימוש). הוא מכיל 6 סוגי שמנים ומבצע 6 פעולות: מונע אפקט "קש", הגנה בפני חום, מפחית קצוות מפוצלים, מקל על השתלטות והתעסקות, מונע שוונצים ומעניק שיער מפנק.
המוצר האחרון הוא קצת מוזר לשיחה אבל בכל זאת. עד עכשיו השתמשתי בשני דורדורנטים אחד אנטי סטייניג ואחד עם דריינג אפקט(אחד נגד קמטים ואחד מעניק יובש) עשיתי רוטציה ביניהם תלוי בבגד ובבד שלבשתי. חיפשתי נואשות אחרי דורדורנט שיעשה את שני הדברים במוצר אחד ומצאתי אותו וזה הוא הגרנייה mineral invisiDry. אני מודה, האפליקטור ברולר לא הכי נוח בגלל הרוחב שלו והצורה שלו אבל הוא עושה את העבודה בצורה מעולה. הוא מונע סימנים לבנים על בגדים כהים ומונע הצהבה בבגדים בהירים( הוא עבר את מבחן הT הלבנה) והוא שומר על יובש מה שאומר שלא מתקבל עיגול רטוב מתחת לבית השחי ככה שאפשר להרים ידיים בכיף(לא שעושים את זה הרבה, מסתובבים עם ידיים למעלה, אבל עכשיו אפשר בלי בושה). אני מאושרת.


אז אלו היו החברים הבסטים שלי לחודש יולי. הם הקלו עלי קצת את ההתמודדות עם המצב.
מה היו הבסטים שלכם ביולי?

בתקווה לחודש קל יותר מהנה יותר ושקט הרבה יותר,
Take care,
xoxo
ED