אז בחודש הקודם לא היו לי בסטיס לשתף איתכן בגלל שאת החודש במלואו(וקצת יותר) בלתי במיטה, חולה והסיבה היחידה שיצאתי מהבית הייתה לרופא/מיון/בדיקות-היה כיף! (0_0) לכן, החודש הזה החלטתי שלמרות שלא השתמשתי במוצרים חודש מלא אבל כן ברובו של החודש בכל זאת אפשר להכתיר אותם כבסטיס של חודש נובמבר.

הדבר הראשון שאני רוצה לשתף הוא פריט שחכיתי כל החודש ומשהו האחרונים להשתמש בו! מהרגע שהגיע חכיתי להזדמנות להרגיש טוב ולא לפחד להשתמש בו(מבחינת חיידקים) ומדובר על אחד ה- velvetines של חברת Lime crime  והוא בגוון המדהים Wicked. הגוון הזה הוא גוון בורדו עמוק שמתאים באופן מושלם לטרנד של החורף(טרד שפתיי ה- vemp).
מי שלא מכירה את המוצר הזה-זה אודם נוזלי שמתייבש לגימור מט מאוד והוא יחסית נוח על השפתיים אחרי שהוא מתייבש(בניגוד למרבית האודמים בגימור מט). אני את שלי רכשתי דרך האתר BeautyJoint. הוא מושלם עם עיניים נקיות כדי לא להכביד את המראה יותר מדי(הדרך האהובה עליי). באופן אישי, אני ממליצה להתחיל את המריחה שלו מפנים החוצה ואת קו השפתיים לעשות בעזרת מברשת שפתיים כדי להגיע לדיוק מרבי. קשה להוריד אותו אחר כך במידה של טעות מאחר והם מאוד מאוד מאוד עמידים וניתן להוריד אותם רק עם מסיר איפור שזה בין היתר אחד הדברים שטוב בו, הוא מחזיק מעמד כל היום תוך אכילה,שתיה ודיבור מרובה.
ממליצה בחום!
lime crime velvetin in wicked

lime crime velvetin in wicked
על השפתיים.
הדבר הבא מתקשר גם הוא לתמונה למעלה. אחרי שהרגשתי הרבה יותר טוב החלטתי שמגיע לי פינוק ולכן החלטתי לפנק את עצמי בצבע ותספורת חדשים(עדיין אדום אבל עמוק יותר ובוהק יותר!). אצל הספר מצאתי ספריי מדהים לשיער aהרבה זמן חשקתי בו אבל פחדתי להזמין אותו דרך האינטרנט והוא הספריי לשיער של Uniq one. הוא מעין ספריי בעל תכונות שיקום ועוזר להחזיק את עיצוב השיער. אני מהנשים ששונאות את הספריים שמקשיחים את השיער וגורמים לו להרגיש כמו קש(בעיקר כשהשיער פזור) והספריי הזה לא עושה זאת! הוא מרגיש כמו מסיכה על השיער וגורם לשיער להיות נעים ובוהק לאורך כל היום תוך שהוא שומר על העיצוב שעשיתי לו. והריח נעים שזה תמיד + !
אני רכשתי אותו ב-100 ש"ח מהספר שלי, מה שאומר שכשנגר אני רק צריכה לנסוע אליו ולקנות עוד אבל במידה ואתן רוצות אתן יכולות להזמין אותו דרך Glam guru.
אם נמשיך עם טיפוח אז שני המוצרים הבאים היו מאסט בשבילי החודש ודי הצילו אותי מלקלף את העור שלי עם קולפן מרוב עצבים. אם קראתן את הטאג שעשיתי שכולל בתוכו 40 שאלות על שיגרת הטיפוח ואיפור שלי(ואם לא אז אתן יכולות לקרוא כאן) אז אתן יודעות שאני לא עושה פילינג שכולל גרגירים ושאני לא משתמשת בקרם עיניים, למרות שהגעתי כבר אז למסכנה שכנראה שהגיע הזמן. אבל החודש נשברתי וטוב שכך.
בעקבות כל העליות והירידות של החום גוף כשהייתי חולה העור שלי נהיה פצוע ויבש בחלקו ובחלקו נשאר שומני אבל המציא מלא פצעונים(ברמה שאף פעם לא הייתה לי). ואחרי שראיתי המלצה באחד הסרטונים של אנה&יאנה בערוץ היוטיוב של יאנה פרוביז המדהימה(ממליצה בחום ללכת להכיר דרך כאן אם אתן לא מכירות עדיין),החלטתי לרכוש פילנג עדין ומדובר על ה- Pure Active fruit energy של חברת Garnier. זהו ג'ל פילינג יום יומי שנותן אנרגיה(לעור?) והוא מאוד עדין ונעים. בהתחלה חששתי שהפנינים שבו יהיו יותר מדי לעור שלי(ביחד עם האלרגיה שלי לחלק מפירות ההדר) אבל הופתעתי לגלות שהוא מאוד עדין ומאוד נעים. מבחינת הריח לטעמי הוא פחות מוצלח, יש לו ריח מאוד חזק של אשכולית אדומה שהוא די נעים אבל פשוט חזק מדי. אני עדיין אוהבת את ה- pure actuv  עם נגזרת הפחם, פשוט הייתי צריכה משהו שפחות ייבש את העור שלי.
גם קרם העיניים הגיע בעקבות השינויים בחום כשהייתי חולה והוא קשור יותר לעניין של היובש. מצאתי את עצמי כשהשתחררתי מבית החולים עם עיגול של יובש מסביב לעיניים ברמה שכאב לי למצמץ. הלכתי למשביר והדיילת הראשונה שנגשה אליי התבקשה להמליץ על קרם עיניים,משהו שאין לי בו מושג או חצי מושג. היא ישר שאלה אם אני צריכה לכהויות(מה שבקושי יש לי) ואני בתדהמה אמרתי לה שאני צריכה ליובש. היא נתנה לי קופסא בצבע זהב ואמרה לי שתוך 24 ימים יהיה לי עור חדש גם מבחינת גוון, גם מבחינת טקסטורה וגם ילכו ביי ביי שקיות השופינג שלי(שהן קטנות יחסית). ואז הדגימה לי עם הציפורניים הארוכות שלה איך שמים וכמעט הוציאה לעמצה את העין,פעמיים!
הקרם שהיא נתנה לי הוא של חברה בשם Jivago חברה שאני לא מכירה ואפילו לא שמעתי עליה. הוא כולל בתוכו 24K pure gold, מי לא רוצה לשים זהב על העיניים שלה? והוא אמור לתת בוסט של לחות קורנת לעור. אני רכשתי אותו במבצע במקום ב-300 ש"ח ב-180(אחרי הנחנות חבר מועדון) ואני חייבת להגיד שלמרות שעדיין לא עברו 24 ימים מאז שהתחלתי להשתמש בו אני כבר רואה ומרגישה שינוי עצום. והאריזה שלו מהממת, נראה מאוד יוקרתי(מה אפשר לצפות ממוצר שכולל בתוכו 24K זהב?)
אם מישהי יודעת עוד משהו על החברה, אני אשמח לשמוע.
פריט נוסף שעשה לי את החודש מוצלח וקליל הוא לא אחר מפלטה שאני מהללת לא מעט בבלוג והיא הפלטה של Amrezy מבית אנסטסיה בוורלי הילס שכבר סקרתי בעבר ואף יצרתי איתה מדריך איפור (אם לא ראין ניתן לראות כאן).
כל פעם שהתארפתי בבוקר היד שלי נשלחה באופן ישיר אליה,בלי מחשבה,אוטומטית. החודש בעיקר הלכתי על מראות יותר מעושנים והיא עזרה לי ליצור מגוון רחב של "עישונים" עדינים ליום יום,בלי קושי ובלי בעיות (בעזרתה יצרתי גם את שני המראות בתמונות שמצורפות בפוסט).

הפריט הבא הוא האופציה השניה שהייתה לי החודש מבחינת שפתיים(כשלא רציתי גוון כהה כמו wicked) וזהו האודם של חברת Nars מליין אודמי ה- Audacious שלהם בגוון Anna. הגוון של האודם הזה הוא ניוד ורדרד מעין muve מושלם ומבחינת הטקסטורה שלו הוא מאוד נעים לשפתיים ועמיד באופן יוצא דופן לאודם בעל לחות גבוהה יחסית. שמתי אותו בבוקר לעבודה(משעה 9:00) והוא נשאר איתי עד סוף היום שחזרתי מהלימודים (שעה 23:00) מבלי לזוז,לדהות,להתפורר או לנזול לקווים הקטנים של השפתיים למרות שאכלתי,שתיתי ודיברתי במהלך היום.
אני את שלי רכשתי ממישהי מדהימה בקבוצת גלוס בפייסבוק ואני אשמח שאם מישהי יודעת איך ניתן להשיג אותם היא תשתף איתי את המידע החשוב הזה. :)
Nars audacious lipstick in Anna
Nars audacious lipstick in Anna
על השפתיים.
החארון שעשה לי את החודש מוצלח יותר הוא דווקא משהו שאף פעם לא דיברתי על סוגו בבלוג וזהו הבושם UNTOLD של אליזבת ארדן. הבושם הזה הוא בושם בעל ריח פרחוני משולב עם מאסק ויש לו ריח מפולפל ומתובל באופן שמאוד מתאים לחורף. הוא בעל עומק ורבדים שמאוד מחממים את האווירה ואת המצב רוח. בין היתר האריזה שלו מדהימה ביופייה ותמיד כיף לפתוח את הקופסא שלו ולראות את ההקדשה שבפנים"To be beautiful is the birthright of every woman" שזה משפט שבין היתר טוב לחיות עלפיו.

לסיום אני חייבת להגיד שאני המומה מהעובדה שהשנה,ממש בעוד רגע, תגיעה לסיומה. נכון שעברנו הרבה השנה הזו אבל היא עדיין עברה כהרף עין. אני רק רוצה לאחל שהחודש האחרון של השנה יהיה מדהים ותנצלו אותו לסגור את השנה הזו בצורה מוצלחת. ואם קשה לכן אז תזכרו שאתן beautiful הרי כמו שאליזבת ארדן אמרה זו זכותכן מלידה.

ובנימה זו שיהיה לכן חודש מדהים ותשארו מדהימות...
ועד לפעם הבאה,
,xoxo
ED